My Brain…

Nih situs kayaknya udah lama, gw nemunya baru sekarang… Ini nih, http://mindmedia.com/brainworks/profiler. Hasilnya, inilah otak gw:

Your Brain Usage Profile:
Auditory : 26%
Visual : 73%
Left : 56%
Right : 43%

Berarti gw kebanyakan make otak kiri… Dan kok gw tipe visual yah? Padahal SMA dulu seinget gw, Auditory jadi andalan gw… (gara2 kebanyakan denger musik pake earphone kali ya?? Halah! Ga nyambung!)

7 Comments

  1. Huekekekekekek…. mending dari pada lo pake otak tengah Sop….. 😀 (emang ada gak sih otak tengah? Biologi gw blo’on sih….)

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s